پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118167
سرپرست معاونت فرهنگي هنري ارشاد چهارمحال و بختياري منصوب شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1512

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در حکم مدير کل فرهنگ و ارشاداسلامي خطاب به علي لله گاني آمده است: «نظر به مراتب علمي و سوابق فرهنگي و مطالعاتي درخشان جناب‌عالي به موجب اين حکم به سمت "سرپرست معاونت امور فرهنگي هنري" منصوب مي‌شويد.

اميد مي‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گيري از کليه ظرفيت‌هاي موجود و نيروهاي انديشمند، فرهيخته و صاحب‌نظر در زمينه احيا و گسترش فرهنگي و هنر اصيل اسلامي - ايراني، برنامه‌ريزي در جهت توليد، توسعه و تريج فرهنگ و هنر موفق و مؤيد باشيد.»

پيش‌تر، در زمان مديريت "حسين گنجي"اين معاونت را "بهمن اکبريان"برعهده داشت.

علي لله گاني متولد سال ????داراي تحصيلات کارشناسي ارشد باستان شناسي و تاريخ هنر از دانشگاه تهران است.

اين پژوهشگر، چاپ ? عنوان کتاب با نام هاي "سير هنر در تمدن اسلامي" ،"هنر و معماري صدر اسلام"،"تاريخ معماري بناهاي مذهبي استان از صفويه تا قاجاريه" را در کارنامه‌اش دارد.

وي داراي سابقه ي ?? سال خدمت در حوزه ي فرهنگ و هنر است که ?? سال از اين مدت را در پست سازماني کارشناس مسئول امور فرهنگي طي نموده است .

لله گاني همچنين مقاله‌هايي در مجلات علمي تخصصي استان منتشر کرده است.

شايان ذکر است در حکمي جداگانه نورالله بني مهدي دهکردي که کارشناس آمار، اشتغال و برنامه ريزي در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري را برعهده دارد ،به عنوان مشاور اجرايي مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي منصوب شد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html